През февруари месец Xenium и Спортал МГ отново се нареждат на 3-то място по обхват на дигиталния медиен пазар


Публикувано от Бисер Костадинов на 20.03.2012

Xenium_MSK Xenium_MSK

С общ обвхат от 43.09 % Xenium и Спортал МГ станаха третата медийна група в България за месец февруари.

Този успех се дължи на постоянната и продължителна работа на двете компании, които през последните месеци увеличиха портфолиото си с нови сайтове.

Xenium заема 23.83% обхват от интернет пространството, като изпреварва медийната група Economedia, която остава на една позиция след нея с 23.30% обхват. Данните са взети от ежемесечната статистика на Gemius. Xenium се налага на пазара със социалната си медия Svejo.net, сайтът за времето Termo.bg, сайтът за градски живот Bulevard.bg, сайтът за сравнение на цени и услуги Tuk.bg и най-новият кулинарен сайт Kulinaria.bg.

От два месеца Xenium е в партньорство и предлага ексклузивно рекламата в най-големия сайт за технологии Hardwarebg.com. От месец март другият сайт, който се присъединява към Xenium Media Company е Mobility.bg, който обединява трите най-популярни сайта за фенове на мобилни телефони: iPhone-Bulgaria.com, WinPhone.bg, All4android.com.



Xenium и Спортал МГ са в успешно партньорство вече повече от година и половина и съвместно управляват успешно наложени сайтове на пазара. Към официалните данни.