Разходите за онлайн реклама в България за 2010г. бележат ръст от 25.6%
Публикувано от Бисер Костадинов на 04.10.2011
IAB
Разходите за онлайн реклама в България за 2010г. бележат ръст от 25.6% на годишна база, отреждайки на страната шесто място сред 25 европейски държави. Това сочат данни на Adex 2010- проучване, реализирано с участието на голям брой национални бюра на IAB.
Проучването показва също така, че пазарът на онлайн реклама расте средно с 15.4% в 25-те държави, включени в доклада. За сравнение – ръстът на целия рекламен пазар за същия период е само 5%. Общите разходи за онлайн реклама се равняват на 17.7 млрд. Евро, което представлява ръст от 2.4 млрд. Ръстът в отделните държави варира от 37% за Русия и 24% за Чешката република до 14% за Дания и 7% за Франция.
Източник: iabulgaria.bg