Нови сайтове в портфолиото на Xenium Media Company от февруари
Публикувано от Бисер Костадинов на 22.02.2012
Xenium_february2012
Xenium Media Company e с 24% месечен обхват
Xenium Media Company за деня на влюбените стартира най-новият сайт в портфолиото си Kulinaria.bg.
Kulinaria.bg е новият сайт за модерна и традиционна кухня, който се позиционира в лайфстайл сегмента. Основната целева група са млади, работещи жени между 25 и 45 години, както и мъже между 30 и 45 години, интересуващи се от добра кухня и интересни рецепти. Основната цел на сайта е да представя полезна информация за продукти, предпочитани места за хранене, здравословен начин на живот, различни техники на готвене и рецепти от домашната кухня и майстор-готвачите.
Xenium Media Company очаква да увеличи обхвата си през февруари, тъй като започна екслузивно да предлага на рекламния пазар сайтовете Hardwarebg.com и Mobility.bg .
Hardwarebg.com е най-големият технологичен сайт с теми за хардуер, софтуер, мултимедия, мобилни комуникации, потребителска електроника и др. Основната целева група на сайта са мъже, като над 60% от потребителите са на възраст между 18 и 34 години. Сайтът има 436 000 уникални потребители месечно и средният престой в портала е 23 минути, като има и над 2 000 000 потребителски мнения. Другият сайт, който се присъединява към Xenium Media Company е Mobility.bg, който обединява трите най-популярни сайта за фенове на мобилни телефони: iPhone-Bulgaria.com, WinPhone.bg, All4android.com. Общо трите сайта имат над 110 000 уникални потребители месечно.
Xenium e дигитална медийна компания, създадена през 2007 година, с месечен обхват, който достига над 24% от общата интернет аудитория/по данни на Gemius*, по данни на Google analytics – 1 800 000 уникални месечни посещения на сайтовете/. Част от Xenium са социалната медия Svejo.net, сайтът за времето Termo.bg, сайтът за градски живот Bulevard.bg, сайтът за модерна и традиционна кухня Kulinaria.bg, както и сайтът за сравняване на цени на стоки и услуги Tuk.bg. От година и половина Xenium е и в партньорство със Спортал медия груп.
* Официалната пипълметрия в дигиталното пространство
Kulinaria.bg е новият сайт за модерна и традиционна кухня, който се позиционира в лайфстайл сегмента. Основната целева група са млади, работещи жени между 25 и 45 години, както и мъже между 30 и 45 години, интересуващи се от добра кухня и интересни рецепти. Основната цел на сайта е да представя полезна информация за продукти, предпочитани места за хранене, здравословен начин на живот, различни техники на готвене и рецепти от домашната кухня и майстор-готвачите.
Xenium Media Company очаква да увеличи обхвата си през февруари, тъй като започна екслузивно да предлага на рекламния пазар сайтовете Hardwarebg.com и Mobility.bg .
Hardwarebg.com е най-големият технологичен сайт с теми за хардуер, софтуер, мултимедия, мобилни комуникации, потребителска електроника и др. Основната целева група на сайта са мъже, като над 60% от потребителите са на възраст между 18 и 34 години. Сайтът има 436 000 уникални потребители месечно и средният престой в портала е 23 минути, като има и над 2 000 000 потребителски мнения. Другият сайт, който се присъединява към Xenium Media Company е Mobility.bg, който обединява трите най-популярни сайта за фенове на мобилни телефони: iPhone-Bulgaria.com, WinPhone.bg, All4android.com. Общо трите сайта имат над 110 000 уникални потребители месечно.
Xenium e дигитална медийна компания, създадена през 2007 година, с месечен обхват, който достига над 24% от общата интернет аудитория/по данни на Gemius*, по данни на Google analytics – 1 800 000 уникални месечни посещения на сайтовете/. Част от Xenium са социалната медия Svejo.net, сайтът за времето Termo.bg, сайтът за градски живот Bulevard.bg, сайтът за модерна и традиционна кухня Kulinaria.bg, както и сайтът за сравняване на цени на стоки и услуги Tuk.bg. От година и половина Xenium е и в партньорство със Спортал медия груп.
* Официалната пипълметрия в дигиталното пространство