Бърз растеж на категорията "Спонсорство" в интернет рекламата


Публикувано от Бисер Костадинов на 04.10.2011

Ръст на категория "Спонсорство" Ръст на категория "Спонсорство"

Според последните данни на Interactive Advertising Bureau (IAB), приходите от интернет реклама отбелязват силен ръст и са се увеличили с 23,2% до $ 14,9 млрд. през първата половина на годината.

Водеща все още е дисплей рекламата, категория която включва рекламни банери, мултимедия, видео реклама и спонсорства. Последните два формата - видео рекламата и спонсорствата са най-бързо развиващите формати в последно време в дисплей рекламата...


Пълният текст на статията на английски език може да намерите тук.


Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност