Ксениум представя на пазара атрактивен формат на социалния маркетинг
Публикувано от Бисер Костадинов на 03.10.2011
Svejo.TV епизод на Диалог
Стартира уникален проект за българското интернет пространство - Svejo TV, с онлайн предаването Диалог, авторско предаване на Ксениум и Чучков Брадърс.
Гост в първия епизод е Калин Врачански, към който потребителите на сайта svejo.net задаваха въпроси и гласуваха, за да определят най-популярните. Водещия на предаването Атанас Малеев зададе въпросите от името на потребителите.
Събирането на въпросите и гласуването преминаха при голям интерес от аудиторията, бяха събрани над 140 въпроса, беше гласувано над 1900 пъти, а въпросите бяха широко споделяни в социалните мрежи.
Това предоставя на Вас рекламодателите, следните уникални възможности:
- Ангажиране на вниманието на аудиторията по определена тема или гост (brand ambassador), с които Вашата марка се свързва. Продължителност на кампанията 3 седмици.
- Интеракция с потребителите – задаване на въпроси, гласуване, висока честота на рекламния контакт, споделяне с други потребители в световните социални медии.
- Продуктово или имиджово присъствие на марката чрез: брендинг, video ads (pre roll, post roll, invideo ad), product placement.
- Кампания в мрежата от сайтове на Ксениум и Спортал Медия Груп, както и активно промотиране във Facebook групите, управлявани от нас. Достигане до аудитория от над 2 млн. потребители.
Повече за рекламните възможности в Svejo.tv/Диалог може да научите тук.